kodem z poprzedniej szafki otwieramy A (juz kilka razy pomieszałam i zamiast np ff pisałam f, ale na tym etapie, każdy wie, że pojedyncze są na kody, a podwójne na klucze.) Dostajemy śrubokręt. Na tym etapie, powinnismy mieć wszystkie szafki otwarte, te na klucze to otwierają się same już cały czas, zaś te na kod, trzeba za każdym razem otwierać, A= 7707, B= 1020, C= 819, D= 1999, E= 471821, F= 8514, G= 1750, h, otwiera się na diament. Dwie pozostałe są już otwarte, trzeba przez ściankę od szafki J przebić się dłutem. Zaczynając od lewej doprawić młotkiem i pokręcić śrubokrętem Jejciu trudna gierka, daje 4, bo bez podpowiedzi to ciężko.
Klucz wkładamy do BB, zabieramy kolejny klucz (który pasuje do DD) i zamieniamy litery z drzwiczek na liczbę. Liczba jest kodem do szafki e, ale nic tam nie ma. Idziemy do szafki F. Misiowi oddajemy kijek, na środku kijka kładziemy gwóźdź i walimy młotkiem, aż rozwalimy kij. Zabieramy kolejny klucz. Pasuje on do szafki E. Wracamy do szafki FF, (8514 kod) diament kładziemy na pudełku. Dostajemy niebieskie jajo. Pod szafką F zbliżamy podłogę, dłutem uderzamy w podłogę i dostajemy kolejny klucz, który pasuje do C, zabieramy trójkąt. Otwieramy nim GG zabieramy słoneczko i czerwone półkole. Szafkę II otwieramy niebieskim kluczem i wspomagamy się młotkiem.
Gwoździem odrywamy kartkę w szafce AA mamy napis, literom przypisujemy odpowiednie cyfry (Z alfabetu, z pamiętnika). Tym kodem otwieramy szafkę F W niej są kolory do szafki H. W szafce ff oglądamy jeszcze oczka misia, pokazuje się w nich kod. Kodem z misia 1020 otwieramy szafkę B, skrzynkę srebrnym kluczem. Dostajemy diamencik. Diament wkładamy do szafki H dajemy kod kolorów, czerwony, niebieski, żółty. Dostajemy klucz.
Młotkiem uderzamy wnętrze szafki G. Dostajemy klucz, którym otwieramy szafkę ff. Zabieramy kijek i brutalnie bijemy misia w głowę XD Na kartce jest kod, przypisujemy litera liczby, zgodnie z alfabetem w pamiętniku. A-1 B-2 itd, otwieramy trzycyfrowym kodem szafkę c.
Otwieramy szafke 'II', ktora jest obok szafki 'JJ', w srodku jest pamiętnik. Klikamy na niego, na 3 stronie jest napisana litera e, zwróćmy uwagę, że przewracając strony brakuje poszczegolnych numerow 4, 7, 18, 21. Łączymy je w 1 kod i wpisujemy w szafce e= 471821. W srodku jest klucz, ktorym otwieramy szafke 'JJ'. W srodku jest litera G, i rownanie. Z pamietnika wiemy, ze G=7 wiec za wyraz 'room' podstawiamy 7 i mnożymy przez 250 co daje 1750. A zatem w szafce G wpisujemy kod 1750 i wyciągamy młotek. Dalej nie wiem
Dodaj komentarz
3.133.136.*
Komentarze (22)
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*
3.133.136.*