reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: naja

Login: naja
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 27.07.2008r.
Ost. logowanie: 15.07.2010, 23:31
Punkty: 91
Wiek 38
Status offline
Opis

sobota, 10.07.2010r.

naja skomentowała
Treść komentarza: plansza 24 -> ja zrobilam tak: spadam ludzikiem w dol ale trzymam strzalke w lewo i dzieki temu niebieski ludzik jest nieco wyzej od czerwonego.Czerwony jest w tym malym dolku na gorze.Ide niebieskim w lewo, tam,gdzie to mozliwe nie "skacze" nim tylko "spadam", tak zeby caly, czas mniej wiecej, czerwony byl w tym dolku na gorze "uwieziony". Kiedy dochodze niebieskim ludzikiem do srodka planszy,gdzie jest napisane,by umiescic tam dziesieciu "mario", czerwony ludzik powinien byc na niższym poziomie z lewej strony, niż tam gdzie byl "uwięziony" do tej pory. Idac troche w prawo niebieskim mario,zbieram monety, a czerwony jest zablokowany przez mur i nie moze isc w lewo(dalej na tym niższym poziomie). Kiedy juz zbiore wszystkich niebieskich mario "wyrównuje ich",zeby wygladali jakby byl jeden. Dalej ide w prawo niebieskim,a czerwony idzie w lewo i ustawiam ich tak,by na tym etapie niebieski byl w polowie planszy na murze z prawej strony,a czerwony na tym samym poziomie z lewej strony.Dalej juz wiecie jak-niebieskim podazacie w lewo,aby odblokowac ten przycisk, gdzie potrzeba dziesięciu mario.Niebieski i czerwony powinny sie teraz spotkac w polowie planszy w tym miejscu.Zawiło...ale inaczej nie umialam tego wytlumaczyc to skomplikowane

wtorek, 28.07.2009r.

naja skomentowała
Treść komentarza: fajna podoba mi sie

poniedziałek, 27.07.2009r.

naja skomentowała
Treść komentarza: Otwieramy szafke 'II', ktora jest obok szafki 'JJ', w srodku jest pamiętnik. Klikamy na niego, na 3 stronie jest napisana litera e, zwróćmy uwagę, że przewracając strony brakuje poszczegolnych numerow 4, 7, 18, 21. Łączymy je w 1 kod i wpisujemy w szafce e= 471821. W srodku jest klucz, ktorym otwieramy szafke 'JJ'. W srodku jest litera G, i rownanie. Z pamietnika wiemy, ze G=7 wiec za wyraz 'room' podstawiamy 7 i mnożymy przez 250 co daje 1750. A zatem w szafce G wpisujemy kod 1750 i wyciągamy młotek. Dalej nie wiem
naja zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Pokombinuj i użyj odpowiednio wszystkich znalezionych rzeczy, by wydostać się z rancza.
naja skomentowała
Treść komentarza: przeszłam, ale głupie

środa, 01.10.2008r.

naja skomentowała
Treść komentarza: fajna dam 5
naja zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Miodowa gra typu escape w klimacie świąt.

poniedziałek, 29.09.2008r.

naja zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Oryginalna gra typu escape, w której naszym zadaniem jest ucieczka z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
naja skomentowała
Treść komentarza: świetna, 5!

piątek, 26.09.2008r.

naja zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
Polecamy: