reklama
Zagrań: | 20 194 |
Rozmiar gry: | 2,63 MB |
Użytkowników lubiących grę: | 0 |
Ocena: | 2,53 |
Łącznie głosów: | 19 |
Wydostań się z pomieszczenia za pomocą odkrytych wskazówek i znalezionych przedmiotów.
Sterowanie za pomocą myszki.
Dodaj komentarz
18.227.48.*
Komentarze (2)
Oglądamy liczby pod samochodami (1970,1982,2,5). Przechodzimy w prawo i zabieramy krzesło oraz zza szafeczki (z prawej strony) obcęgi. Pod dywanem jest karta magnetyczna - zabieramy ją, a na dywnie ustawiamy krzesło. Idziemy do komputera. Zamykamy laptopa i zabieramy negatyw. Zapamiętujemy znaczek "wężyk" . Otwieramy laptopa. Kartę magnetyczną zbliżamy do skanera i dostajemy na ekranie kod: 04012006. Zapamiętujemy też kolejne kolory z obrazu: zielony, różowy, żółty, niebieski. Przechodzimy do widoku z szafeczką i patrzymy na obraz z kwadracikami, cztery znaki nie są kwadratami, otwieramy negatyw i na te znaki nakładamy pogrubione części z negatywu i dzięki temu uzyskujemy cyfry: w górnym rzędzie 3-niebieskie, potem 9-zielone, 6-żółte i 4-różowe. Układamy kolejno według kolorów i mamy kod do tej skrzynki w szafce: 9463. Dokładamy kartę magnetyczną i wpisujemy kod z komputera 04012006. Dalej według obrazków z samochodami układamy kolejny kod: 1970+(1982*2)+5 czyli 5939. Wpisujemy i zabieramy śrubokręt. Śrubokrętem odkręcamy gniazdko i układamy ten "wężyk" według wzoru z komputera, pokaże się "ok" - wiatrak przy suficie mamy zatrzymany. Wchodzimy na krzesło (klikamy na nie i wybieramy "climb on it"), a potem obcęgami zdejmujemy kluczyk z wiatraka i wychodzimy (kluczyk na zamek w drzwiach).
18.227.48.*
18.227.48.*