reklama
Login: | steppenwolf |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 24.10.2008, 16:35 |
Punkty: | 952 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Gra typu point'n'click. Ciąg dalszy przygód chłopca porwanego przez kosmitów. Pomuż maluchowi wydostać się z pomieszczenia! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Tym razem przeszukujesz port pełen oprychów, niezbyt przyjemne otoczenie. Panujący półmrok utrudnia zadanie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Shift + strzałki - bieg Ctr - krótki skok Ctrl + shift - długi skok Spacja - pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T - zmiana przedmiotu I - otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | Do 5 pkt to co napisal mateuszkubuj reszte ja opisze: 2 Plansza: 6)Bierzemy takie cos do krecenia 7)Wchodzimy po schodach i idziemy na lewo w dol do 3 planszy 8)Idziemy dalej do 4 Planszy 9)Doczepiamy pokretlo i spuszczamy zwodzony most 10)Idziemy w gure do 5 Planszy 11)Bierzemy harpun i schodzimy do tylniej czesci statku(3 Plansza) 12)Bierzemy kartke i sznurek (na lewo) i wracamy sie do 2 Planszy 13)Podchodzimy do dzwigni i przyczepiamy kartke 14)Kable ukladamy tak jak na kartce tyle ze ona jest odwrucona do gory nogami 15)Schodzimy na dol i na gurnej czesci przy scianie uzywamy haka 16)Wlazimy by przesunac dzwignie i idziemy do 5 Planszy 17)Zdejmujemy przescieradlo oraz bombe i dajemy do kutra 18)wchodzimy do kutra i koniec |
Opis gry: | Tym razem przeszukujesz port pełen oprychów, niezbyt przyjemne otoczenie. Panujący półmrok utrudnia zadanie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Shift + strzałki - bieg Ctr - krótki skok Ctrl + shift - długi skok Spacja - pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T - zmiana przedmiotu I - otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | Acha to po polaczeniu rurki z karnistrem podchodzisz od lewej strony ciezarowki (tej na gorze) i uzywasz przedmiotu na baku paliwa zeby napelnic karnister, a potem idziesz do dzipa nalewasz bezyny i uzywasz kluczykow zeby odiechac |
Treść komentarza: | 1 facet ze strzelba pada po tym jak dzgnie sie w z.. wola(kiedy on poidzie na dymka), a 2 nie da sie rozwalic(nalezy go obejsc) |
Treść komentarza: | mefiu94 bylbym wdzieczny gdybys mi opisal co dalej zrobiles |
Treść komentarza: | mirtix zalezy o jakie auto ci chodzi bo ciezarowka odjezdzasz przystawiajac do rure , a dzipem kluczykami od lewej strony |
Treść komentarza: | Klikasz "I" potem klikasz na karnister i przeciagasz rurke na duzy rysunek karnistra |
Treść komentarza: | Pod twoim avatarem na samej gurze strony masz opcje "Dodaj gre"(ale sa na stronie widoczne po jakichs 2 tygodniach okolo), a a bierze sie je z innch stron. |