reklama
Login: | steppenwolf |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 24.10.2008, 16:35 |
Punkty: | 952 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Na poczatku? Te wyzej trzeba strzelic z strzelby(w guziki) a sie otworza, do tej nizej trzeba uzyc gasnicy |
Treść komentarza: | Chyba masz na mysli 3 plansze wiec schodzisz po swierku wskakujesz na glaz po lewej z rozpedu i z rozpedu na droge |
Treść komentarza: | Klikasz "I" pokazuje ci sie okienko na nim dajesz flage zeby byla podswietlona i bierzesz inna flage przesuwajac ja na duzy rysunek.(innaczej nie umiem wytlumaczyc) |
Treść komentarza: | Ale jak to mam w zwyczaje chetnie opisze : 1)Podchodzimy po szybe i ja rozbijamy 2)Bierzemy rure i podchodzimy do szyby(poczatek 2 Planszy)3)Wlazimy do domku i po drabinie 4)Bierzemy kluczyki i idac dalej do szopy widly z miechem na linie(idziemy tam gdzie Chinczyk pobiegl czyli do 3 Planszy) 5)Rzucamy psu miecho 6)Kiedy Chinczyk nie patrzy podbiegamy do wola najblizej niego i wbijamy w niego widly(biedne stworzenie , potem idziemy na prawo gdzie pies 4 Plansza) 7)Kiedy kolejny Chinczyk jest odwrucony tylem do karnistra(pustego) podbiegami i go bierzemy(musi stac zwyczajnie w prawo nie pod kat bo nas zobaczy, chyba ze w dol) 8)Podbiegamy od 2 strony ciezarowek i staramy sie wejsc do szopy po rurke9)Laczymy rurke z karnistrem i reszta jest wiadoma |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Derek został zastrzelony, a Ty musisz się wydostać z rąk porywaczy! Sterowanie: Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | Ta czesc gry jest juz dodana na tej stronie (4) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Uwolnij McGyver'a i znajdź porwanego dzieciaka. Sterowanie: Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | Reszta jest dla mnie zagadka na ktorej odpowiedzi jeszcze nie znam zycze milej gry |
Treść komentarza: | 1 Plansza: 1)Bierzemy czapke i dajemy ja psu 2)Podchodzimy do kosza po sznurek i bierzemy belke z plotu 3)Zjezdzamy po linie na sznurku i przycinamy go nozem 4)Schodzimy na dol i wskakujemy na pochylony plot 5)Bierzemy deche ktura przewrucilismy i kladziemy na wodzie oraz uzywamy belki(koniec 1 Planszy) 2 Plansza 6)Zchodzimy po schodach 7)podchodzimy do kropki przy scianie i uzywamy noza 8)Mną bujamy sie na lewo i prawo yebz wyiac czache i umiescic ja w maszynowni 9)Przecinamy drzwi nozem 10)Podchodzimy do auta i bierzemy zapalniczke 11)Opuszczamy most i po winorosli wchodzimy na gore 12)Bierzemy flagi i laczymi je w 1 line 13)Tam gdzie byla samotna flaga upuszczamy line z flag i zchodzimy na dol |
Opis gry: | Uwolnij McGyver'a i znajdź porwanego dzieciaka. Sterowanie: Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |