reklama
Login: | steppenwolf |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 24.10.2008, 16:35 |
Punkty: | 952 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Steppenwolf i jego przyjaciel zostali uwięzieni, pomuż im się wydostać używając niektórych z dostępnych przedmiotów. Sterowanie: Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | 3 Plansza: 13)Walimy w glaz zeby sie obsunol 14)Schodzimy po swierku obok staruszka 15)Przeskakujemy (z rozpedu 2) dziury zeby potem byc na sciezce 16)Podchodziny do bramki u gury i ustawiamy jako drabine(koniec 3 planszy) 4 Plansza: 17)Idziemy kawalek w lewo i wlaczamy dzwignie 18)Przeskakujemy na lewa strone przez dziury (jak sie nie udaje mozna sie wkurzyc ) 19)Bierzemy mlot i wchodzimy po drabinie na maszynownie 20)Walimy mlotem o blache i podchodzimy do kolejnych dzwigni zeby odjechac(koniec 4 planszy) 5 Plansza : 21)Otwieramy drzwi i uzywamy wiertarki 22)Wchodzimy po kablu i naciskamydzwignie awaryjna 23)Filmik Koncowy |
Treść komentarza: | Ja moze napisze : 1)Przekrecamy sie w prawo i przesuwamy poduszke 2)-ll- w lewo zeby nuz spadl na poduche i go bierzemy 3)Rozcinamy wiezy(sobie i staruszkowi) 4)podchodzimy do biblioteczki za zbujem i ja na niego spychamy 5)Wchodzimy na gure i przedostajemy sie na lewa strone zeby wziasc noge i po czym ja dac staruszkowi 6)Wychodzimy drziami(koniec 1 planszy) 7)2 Plansza ,bierzemy kubie i zchodzimy po schodach by wziac wiertarke 8)Kiedy zbuj nie patrzy zchodzimy po swierku w dol 9)Rzucamy kubkiem i podbiega zbuj 10)Klikamy "space" i po zbuju 11)Podchodzimy do staruszka i przywiazujemy line do klody obok niego 12)Zchodzimy pietro nizej i zlazimy po linie (koniec 2 planszy) |
Opis gry: | Steppenwolf i jego przyjaciel zostali uwięzieni, pomuż im się wydostać używając niektórych z dostępnych przedmiotów. Sterowanie: Strzałki: poruszanie się Shift + strzałki: bieg Ctrl: krótki skok Ctrl + shift: długi skok Spacja: pozwala na bezpośrednie użycie przedmiotu T: zmiana przedmiotu I: otwiera ekran z inwentarzem |
Treść komentarza: | Ta czesc gry juz byla wstawiana na te strone i na niej znajduje sie rozwiazanie |
Treść komentarza: | Kod - 83:74:62 |
Treść komentarza: | 5 plansza 22)Biegniemy do gury i chowamy się za beczkami przed strzelającą maszyną 23)Używamy słoika i bierzemy bazuke oraz pocisk (radze tego nie robić na pośpiech robaczki są nieograniczone) 24)Za beczkami ładujemy bazuke i strzelamy do maszyny 25)Idziemy po czerwoną butle po lewej stronie(palnik) 26)Idziemy do miejsca skad weszlismy i uzywamy aparatu do nurkowania 27)Wchodzimy na łódź podwodną i używamy palnika. Koniec |
Treść komentarza: | Czas dokonczyc dla tych kturzy czytali wczesniej wskazuwki musze przypomniec że po otwarciu wejścia do 3 planszy trzeba wziąć klucz użyty w "8)" pkt.: 15)Wchodzimy po rurze do gury i podchodzimy do komputerka 16)Wchodzimy na platforme(nie spadniemy ) i klikamy "space" na ścianie 17)Zjeżdżany na duł windą(wejscie do 4 planszy)18)Podchodzimy do rury najbardziej na lewo i zchodzimy nizej 19)Podchodzimy do szafek i wyciagamy sprzet do nurkowania 20)Wchodzimy do wody, aktywujemy sprzet do nurkowania i przy bombelkach w wodie uzywamy klucza 21)(przygotowac sie na szybkie pobiegniecie w gure bo klikajac "space" na bombelach przedostaniemy sie do planszy gdzie szczela do nas maszyna)Przejscie do 5 planszy |
Treść komentarza: | Wejscie do 3 planszy pokazuje sie po odcieciu kabli |
Treść komentarza: | Kiedy Grubas odpendzi dzieciaka, odwruci sie i poidzie w strone kurczakow, wtedy wlasnie trzeba puisc za nim i kiedy on juz na pewno nie zauwazy cie jak idziesz do smietnika to tam podbiegasz i naciskasz "space"(Smietnik wyglada jak takie szare pudlo z uchylona blacha do gury) |