reklama
Login: | vaniavirgo |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 19.08.2009r. |
Ost. logowanie: | 02.10.2009, 22:29 |
Punkty: | 256 |
Wiek | 42 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wydostań się z domu za pomocą znalezionych przedmiotów. Dobrej zabawy! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Najnowsza gra z serii The Great Ecape! Wydostań się z domu za pomocą znalezionych przedmiotów. Gra wykonana głownie przez naszych kochanych rodaków Kamila Kochańskiego, Karola Konwerskiego i Mateusza Skutnika. Pozostałe części kultowej serri Ice Breaker znajdują się tutaj: The Great Kitchen Escape The Great Living Room Escape The Great Bedroom Escape The Great Basement Escape The Great Attic Escape |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przeprowadź kulkę przez labirynt! Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Bardzo wciągające zagadki logiczne. Umieść kolorowe elementy w kredą na tablicy narysowanych konturach tak, by nie dotykały linii. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | Średnia, poziom trudności nie podnosi się z każdą "lekcją" a powinien. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wydostań się z pomieszczeniaj za pomocą znalezionych przedmiotów. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Masz nie lada zagadkę do rozwiązania. Budzisz się w bardzo dziwnych okolicznościach. Siedzisz w zielonej i szczelnej bańce. Postaraj się stamtąd wydostać i podążaj dalej by móc dowiedzieć się co się stało. Poszukuj wskazówek i przydatnych przedmiotów, które będą w stanie Ci pomóc. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Prościutki escapik dla każdego. W sam raz na wolne pięć minut. |
Treść komentarza: | Trzeba włączyć trzy wajchy, przekręcając je w lewo. Jedną w laboratorium, jedną przy drzwiach wyjściowych i jedną w zielonym pokoju, wszystkie są po lewej. Idziemy do pomieszczenia z trzema drzwiami. Hasła do drzwi: 5921, 7782, 1259. W każdym pomieszczeniu trzeba odłączyć obcego (W jednym jest tylko ręka) Po odłączeniu opuszczamy pomieszczenie i otrzymujemy karte. Wracamy do laboratorium i tam gdzie są fiolki klikamy na zielony trójkąt. Idziemy do komputera. Logujemy się, przeglądamy obrzydliwe obrazki i raporty i dajemy na aktywacje drzwi. Drzwi są otwarte. Wychodzimy, trafiamy na robota. Robota trzeba wyłączyć. Z prawej strony jest „wajcha” z lewej przycisk Po pokonaniu robota w radosnych podskokach wychodzimy z laboratorium. Gra taka sobie. |
Treść komentarza: | Znajdujemy się w zielonej kapsułce, u góry znajdują się kabelki, klikamy na nie, kiedy podłączą się do włącznika, niżej po bokach odblokowujemy zasuwy. Z kolejnego pomieszczenia zabieramy telefon. Dostajemy się do pokoju z komputerem. Pod czerwonym kubkiem jest klucz. Zabieramy go. Otwieramy szuflady, najpierw górną, przeglądamy dokument, chowamy go. Patrzymy na monitor, wpisujemy hasło, angel. Pojawia się informacja o 8 fiolkach. Kluczem otwieramy drugą szufladę i mamy pierwszą fiolkę. Druga jest pod gaśnicą, trzecia z prawej strony, niedaleko wyjścia. Czwarta w zielonym pomieszczeniu, niedaleko wyjścia z lewej strony, na dole. Piąta w korytarzu, na dolnej półce, w zielonej szafce z 6 półkami. Szósta w czerwonej rozwalonej skrzynce, również w korytarzu, ale z innej perspektywy. Siódma w pomieszczeniu z trzema drzwiami, po prawej miedzy 2 a 3 drzwiami. Ósma w laboratorium, niedaleko gaśnicy na półce. |