reklama
Login: | vaniavirgo |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 19.08.2009r. |
Ost. logowanie: | 02.10.2009, 22:29 |
Punkty: | 256 |
Wiek | 42 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Strasznie krótka i prosta |
Treść komentarza: | Ok, przeszłam. 20 żarówki zbijamy tak, by każda kolejna dawała kolejny kadr, kolejny etap stłuczenia. Nie są one po kolei pokazane, więc kilkanie, tu raz, tam dwa nic nie da. Trzeba popatrzeć. Pierwsza jest nietknięta. Druga jeszcze nie stłuczona, ale już jest przy niej kij. Przy trzeciej pojawia się jeden kawałek szkła, przy czwartej drugi, przy piątej trzeci kawałek, a pierwszy odłamek jest najniżej. Ciężko to opisać. Kiedy każda kolejna klatka pokazuje kolejny etap niszczenia żarówki pojawia się pudełko z wstążką. 21 Z pudełka z wstążką bierzemy zapałki i petardę. 22 Petardę kładziemy na pudełko (to bez wstążki) i podpalamy zapałkę następuje wybuch i pojawia się klucz do drzwi. 23 otwieramy drzwi kluczem i wychodzimy. Głupie według mnie... ^^ |
Treść komentarza: | 12 Na słoik dajemy glinę. 13 Słoik kładziemy obok dzbanka na stole. Napełnia się wodą i zabieramy z powrotem. Idziemy do pokoju z paletkami. 14 Słoik kładziemy na półkę, nad obrazkiem z myszką miki. Odczytujemy kod. 15 Puzzle zza obrazu i spomiędzy łóżka kładziemy na brakujące miejsca, na obrazku miki. Klikając na poszczególne prostokąty układamy pełny obrazek. Otwiera się szafka z kodem. 16 Wpisujemy kod znad półki, 537190 Bierzemy samochodzik i skrzynkę. 17 Śrubokrętem odkręcamy koła z samochodzika. Wracamy do pierwszego pokoju. 18 Kółka z autka dajemy na nogi drabinki, przy łóżku. Drabina przemieszcza się do drugiego pokoju. 19 W drugim pokoju wchodzimy na drabinkę, dajemy okulary na półkę i pojawiają się żarówki, pojęcia nie mam jak zbijać te żarówki Na razie dotąd doszłam. |
Treść komentarza: | ( Pokręciłam i w punkcie 2 wyjmujemy nie śrubokręt, lecz klucz) 6 ołówek wkładamy do misia, dostajemy klucz. 7 Otwieramy różowe szuflady, środkowa górna otwiera się sama, bez klucza, są w niej okulary. 8 Klucz z misia otwiera górną szufladę z lewej, dostajemy nóż. 9 Nożem otwieramy woreczek i wyciągamy glinę. 10 Opakowanie po płycie dajemy na dolną środkową szufladę, co powoduje zablokowanie niebieskiej kostki. Wyciągamy słoik. 11 Kluczem z punktu 2 z czarnej skrzynki, otwieramy prawą dolną szufladę i mamy śrubokręt. |
Treść komentarza: | Jejku, ja to może napisze tak bardziej po polsku: Pokój z piętrowym łóżkiem. 1 Bierzemy zza obrazu z pieskiem kawałek układanki. 2 Z półki z książkami, po prawej stronie, bierzemy płytę cd, otwieramy i wyjmujemy śrubokręt, na razie nie korzystamy z niego. 3 Nad szufladami, a pod półką jest czarna skrzynka, z niej wyciągamy woreczek z kawałkiem gliny. Idziemy do drugiego pokoju. 4 Między szafką a łóżkiem znajduje się drugi puzzel. 5 Nad łóżkiem na półce z książkami jest ołówek, bierzemy go. Wracamy do pierwszego pokoju. |
Treść komentarza: | Pomieszczenie ze szczurkiem, nad armatą po lewej u góry jest półeczka, znajdują się na niej trzy przedmioty, jednym z nich jest nie rzucające się w oczy jajko Ta " gąbka" do zapalania, to są zapałki ^^. Gra dziwna, nie wiem w jakim celu został w ogóle wprowadzony ser i klucz. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Znajdź klucz, aby otworzyć drzwi i wydostać się z pomieszczenia. Gra w klimacie Hoshi Saga. Gry w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Hoshi Saga 1, 2 oraz 3 |
Treść komentarza: | 17 Dłuższy pasek (Ten po lewej) kładziemy na żółtą planszę, krótszy (ten z prawej) nad tym długim. Mamy klucz i powstaje młotek, młotkiem wypijamy żółtą planszę. Celujemy w środek i pojawiają się drzwi. 18. Na klawiaturze wpisujemy słowa które się pojawiają. Najpierw START itd aż pokaże się klucz, a potem drzwi. Trzeba robić to szybko, jak czas upłynie (żółty pasek na dole zniknie) to zaczynamy od nowa. Jak ktoś powoli pisze na klawiaturze, to nie ma szans. 19. Przekręcamy pasem w lewą stronę. Klikamy na dół i ciągniemy w lewo, aż pokaże się szafeczka. Klikamy na spód szafki, tam jest kluczyk. Drzwi znajdują się w prawym górnym rogu, tylko trzeba ten róg przybliżyć kliknięciem. 20. Wpisujemy aktualną godzinę. Pojawia się klucz, klikamy gdziekolwiek i game over, pojawiają się ostatnie drzwi |