reklama
Login: | zakofana |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 31.10.2011r. |
Ost. logowanie: | 16.01.2021, 12:39 |
Punkty: | 25 605 |
Wiek | 36 |
Status | offline |
Opis | Moje Gwiazdy Forever. |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulubionych.Daje solucję.Dusimy na guzik telewizora (potem odpowiadamy, lub dusimy POMIŃ) 2. Bierzemy wszystko z biurka. 3. Przesuwamy dywan. 4. Idziemy do drugiego pomieszczenia : a) używamy nożyczek na pająku b) bierzemy książkę 5. Używamy lupy na pająku (pokazują się strzałki, które trzeba użyć chcąc otworzyć sejf) 6. Idziemy do pierwszego pomieszczenia i otwieramy sejf. 7.Wylewamy olej na 'tajnym przejściu', które odsłoniło się po przesunięciu dywanu. 8. Zmieniamy cyfry na 5581 i wskakujemy (dusimy POMIŃ). 9. Przechodizmy na prawo. Otwieramy skrzynkę na ścianie oraz bierzemy gumę z włącznika lampy. Żujemy ją i łączymy z magnesem. 10. Przyklejamy magnes na ściane a następnie tniemy nożyczkami kabel z zepsutego telewizora 11. Przyklejamy resztke gumy na niebieksi kabel a nastepnie łączymy nim magnes z tą otwartą skrzynką (teraz wystarczy zmienić wyłącznik skrzynki na ON) 12. Przechodzimy do pierwszego pokoju i towieramy czerwone drzwi (->wchodzimy) 13. Bierzemy klucz i wychodzimy. teraz otwieramy nim niebieskie drzwi (dusimy POMIŃ) i przechodzimy w lewo. 14. Podnosimy zapalniczke z prawego-górnego kąta(oblewamy ją whisky) oraz zabieramy prezent, który trzyma w rękach 'lalka' (otwieramy go i otrzymujemy mysz) . 15. Lejemy na lalke olej, następnie odcinamy myszy ogon i moczymy go w whisky. Teraz przyczepiamy ogon do lalki i podpalamy. Podnosimy pozostałości po 'trupie' 16. Umieszczamy monete w dziurze obrauz i wyjmujemy siekierę, którą używamy do rozwalenia lodu. 17. Rodzinka uratowana |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulubionych.Daje solucję.1 pujść panda mutiantaist 2 wziąć line z drzewa 3 x2 w prawo 4 wziąć korone totemu 5 położy korone pomiędzy kamieniami 6 iść do mib hedqarest 7 porozmawiać z aktorem 8 wziąć kamień koło budnynku mib 9 wrucić do panda mutiantst 10 położyć kamień na dużym kamieniu 11 wziąć kamień i miecz 12 dać miecz samurajowi tylko trzeba wpierw z nim pogadać 13 wziąć bambus i połączyć z liną 14 wziąć totem i dać go tomowi i wziąć aparat 15 wrucić do pand 16 położyć drabine koło drzewa,wspiąć i cyknąć fotke 17 idziemy do agenta mib i pokazujemy fotke 18 idziemy do mib szefa i gadamy z nim 19 bierzemy klucz(na obrazie) 20 idziemy na boisko i bierzemy nożyczki 21 dalej gadamy z messim 22 idziemy na kort tenisowy 23 lecimy do kwatery mib i od szefa dostajemy wize wzamian za kamień dajemy wize typowi z majorki i dostajemy mape 24 spowrotem na kort tenisowy i gadamy z gościem 22 lecimy do kwatery mib i od szefa dostajemy wize wzamian za kamień dajemy wize typowi z majorki i dostajemy mape 23 z korytarza gdzie stoi szef bierzem z obrazka bierzemy klucz 24 otwieramy kluczem archiwum x i bierzemy plakat 25 przycinamy plakat nożyczkami 26 idziemy do strefy51 i cykamy fotke pojazdowi kod to ilość kropek na hangarze czytane od prawa 27 fotke dajemy typowi z boiska dostajemy enegizer do pojazdu 28 wchodzimy do pojazdu i naprowadzamy kurs(tam są takie literki a ugury jest i ch kolor to właśnie te kolory to są literkiX)) 29 po lądowaniu widzimy predaktora i obcego dajemy predaktorowi plakat on się w***ia i leją się nawzajemX) 30 walczymy z robakiem-bushem i prubujemy wygrać 31 lecimy na ziemie |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulubionych.Daje solucję.1mówimy do drzwi i naciskamy 2 razy na ostatnią wypowiedź 2klikamy na stołek a później na pięść 3później klikamy rure w ścianie i pięść 4bierzemy wszystko co możemy i stołek dajemy na drzwi 5znów mówimy do drzwi 6bierzemy wszystko i idziemy dalej 7wyłaczamy światło i latarką klikamy na tablice jest to kod do sejfu obok czytamy go od góry 8włączamy światło i kod próbujemy na sejfie 9znów wyłączamy światło i latarką klikamy na papier z sejfu 10zapamiętujemy pierwszy numer idziemy dalej 11dzwonimy pod zapamiętany numer i klikamy ostatnią wypowiedz 12zakładamy okulary iidziemy dalej teraz musimy dłonią zatrzymywać naboje 13bierzemy klucz i wracamy do pokoju z sejfem 14 otwieramy drzwi kluczem 15rurą odcinamy węzły i bierzemy rower i stwora 16łączymy rower i stwora wracamy do pokoju z sejfem wyłączamy światło i zapamiętujemy drugi numer 17idziemy dalej dzwonimy pod zapamiętany numer 18klikamy 3 wypowiedź 19idziemy jak najdalej 20klikamy na rower i na use 21omijamy robaki bushe i dojeżdżamy do białego domu. |
Opis gry: | Pokonaj bardzo trudne trasy po drodze zbierając gwiazdki i rubiny i oraz pokonując masę różnych przeszkód. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z - nitro Spacja - skok |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulubionych.Daje solucję.birzesz fajerwerki,zapalniczkei likier. 2.klikasz na czerwona fajerwerke(use)zapal i lecisz poza budynek. 3.bierzesz paczke z mcdonalda i mlotek. 4.otwierasz paczke gadasz z mc donaldem pozniej idziesz w prawo gadasz z chlopczykiem ktory ma lizaka i z dzieciakem ktory jest w beczce. 5.dajesz dzieciaku (ktory jest w beczce) hamburgera i bierzesz kostke 6.dajesz kostke dzieciakowi (ktory ma lizaka) i idziesz w lewo 7.dajesz donaldowi lizaka on ci daje alona wchodzisz do sklepu i dajesz aktorowi balona 8.rozwalasz mlotkiem kota dajesz aktorowi forse i bierzesz wszystkie produkty. dajesz szynke na ser pozniej miodek na ciasto idziesz 2x w prawo i dajesz ochroniazowi zielone ciasto 9.gdy poszedl do wc wejdz do srodka zabiersz ananas pogadaj z szczurkiem a nastepnie daj mu likier. 10.daj ananas na ser wyjdz z budynko idz w prawo gdzie jest poliocjant i daj ser na kanał. |
Opis gry: | Pomóż SpongeBobowi pokonać bardzo trudne trialowe trasy po drodze zbierając kraboburgery i uważając na przedszkody. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Opis gry: | Kolejna odsłona kultowego mahjonga. Należy połączyć w pary dwa klocki o takich samych obrazkach, aby je wyeliminować, ale tylko takie, które nie są przyblokowane przez inne. Oprócz zwykłej gry mahjong gracz musi zgromadzić pewną liczbę sekwencji płytek (sekwencje są znane wielbicielom mahjong pod nazwą specjalnych rąk) przyjętych od klasycznej chińskiej gry Mahjong. Usuń płytki Mahjong we właściwej kolejności i używaj freecells (wolne pole w prawym górnym rogu) jeśli jesteś w tarapatach. |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulu.Daje solucję.Oto ona 1 . Idziemy w prawo , bierzemy poduszkę i radio. 2 . Wyciągasz poduszkę i kładziesz nią na czerwonym krzyżyku. 3 . Zabierasz kotka, idziesz w lewo i dajesz go więźniarce. 4 . Bierzemy później wszystkie rzeczy jakie leżą koło niej. 5 . Wkładamy płytę do radia i czekamy aż znajdziemy się w kratach. 6 . Robimy to znów, klikamy na tego stworka koło śpiącej policjantki i klikasz ostatnią czynność. 7 . Wychodzimy z krat i idziemy do innego pokoju. 8 . Widzisz manekina, zabierasz mu perukę zieloną i bierzesz nogę orła. Idziesz na prawo. 9 . Klikamy na aparat jaki mam w schowku i robimy zdjęcie. Klikasz na gumę później ona znajdzie się w schowku najedziesz ją gumą na zdjęcie i przyklej na kamerę. Bierzemy igłę która znajduje się w lewym dolnym rogu na podłodze. 10 . Idź na lewo i przyłóż igłę do apteczki weź syrop. Syrop wylej na ciasto jakie mamy w schowku. 11 . Czekamy kiedy przełożona nie będzie nas widziała, daje ciasto na syrop. Później idziemy znów za ten murek. Czekamy aż ona " uśnie " 12 . Pazur orła przeciągamy na line, zakładamy zieloną perukę i przeciągni line na napis " Strett ". 13 . Spotkamy policjanta i wybieramy ostatni dialog. Cieszmy się z wolność. ^ ^ Pozdrawiam wasza Zakofana. |
Opis gry: | HICIOR! Poślij chłopaka na jak najdalszą odlegość po drodze zbierając różne power up'y oraz monety. Zarobione fundusze inwestuj w ulepszenia. Sterowanie: Spacja - kopniak Strzałki - poruszanie się |
Opis gry: | Wciel się w rolę snajpera i wykonaj powierzone Ci misje. Zabij swoich wrogów, zanim oni zabiją Ciebie. Uważaj na cywilów - jeśli trafisz któregoś z nich, nastąpi koniec gry. Zarobione fundusze inwestuj w ulepszenia. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał R - przeładuj Strzałka w Górę - widok snajpera Strzałka w Dół - normalny widok Strzałka w lewo - zmień broń M - użyj apteczki |